Дотик

Школа батьківства

Відмова дитини від контакту з батьками може бути реакцією дитини на відсутність інтересу та емоційного тепла, або ж на сувору дисципліну та сварливість цього батька чи матері. Деякі ситуації «виправданої відмови» свідчать про брак комунікації між батьком/матір’ю і дитиною, або про непорозуміння між ними та неправильну інтерпретацію поведінки. Інші ситуації можуть бути пов’язані з відчуттям певної провини або необхідності дій з боку відторгнутого батька чи матері, які він чи вона, можливо, дуже хочуть виправити або виконати, як тільки зрозуміють, що це. Медіація в таких випадках може бути надзвичайно корисною для всіх зацікавлених сторін.

У деяких дітей є проблеми, які турбують дитину, але є відносно дріб’язковими з точки зору батьків і легко долаються, коли батьки це розуміють. Деякі діти кажуть, що після розмови з медіатором відчули більше впевненості в собі, щоб самим розповісти батькам про те, що їм потрібно попросити або пояснити без посередництва медіатора. Коли батьки починають відмовлятися від безрезультатних спроб відновити контакт, їх слід закликати набратися терпіння. Деяким дітям та підліткам потрібен час на зцілення. Якщо вони відчували себе покинутими батьками, які пішли з дому, їм може знадобитися запевнення в незмінній любові та прихильності цього з батьків.

Мета полягає не в тому, щоб розпитувати дітей і отримувати відповіді на користь дорослих, які «повинні знати». Мета полягає в тому, щоб відновити обірвані дроти зв’язку, котрі, можливо, були обірвані або перекручені, щоб діти і батьки могли слухати одне одного і розмовляти більш невимушено і з розумінням. Медіатор знову з’єднує дроти, але у жодному разі не повинен діяти директивно і контролювати.

Діти та підлітки можуть брати участь у процесі медіації, не несучи жодної відповідальності за результат. Їхні погляди та пропозиції допомагають батькам виробити домовленості, водночас дозволяючи дітям та підліткам відчути, що їхня думка має значення і що батьки беруть її до уваги. Медіатори спираються на своє розуміння теорії прив’язаності та систем, теорії кризи і хаосу, сімейної взаємодії та комунікації. Усі ці сфери розуміння мають відношення до медіації з батьками, дітьми та іншими членами родини.

Контактна форма