Мета навчання: Попередження/вирішення конфліктів у прийомних родинах шляхом забезпечення доступності послуги сімейної медіації з метою захисту права дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, на проживання в безпечних сімейних умовах.
Завдання:
- опрацювання понять: усиновлення, опіка/піклування, прийомні сім'ї, дитячий будинок сімейного типу та патронатна родина;
- вивчення питання "порушення прив'язаності" у дітей, які перебували в інтернатних закладах;
- дослідження психологічних та поведінкових складнощів, з якими стикаються родини, що взяли дитину на виховання;
- вивчення та пропрацювання власних та суспільних інтроектів щодо дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, а також щодо родин, які беруть дітей на виховання;
- формування навику спілкування з дитиною, позбавленою батьківського піклування, з урахуванням віку та анамнезу відчуження та недовіри;
- дослідження різних варіантів функціонування сімейних систем з прийомними дітьми (лише прийомні діти, біологічні старші та прийомні молодші діти, біологічні молодші та прийомні старші діти, "таємниця усиновлення", ступень втручання третіх осіб (в т.ч. і біологічних батьків), тощо);
- відпрацювання медіаційних навиків у кейсах за участю прийомних батьків та дітей, позбавлених батьківського піклування.